Vår geniale SMS-tjeneste innhenter anmeldelser på Google Reviews fra dine kunder. Få også verdifulle forbedringsforslag fra dine mindre fornøyde - så du kan tette hull i trakta.
"Hvor sannsynlig er det at du anbefaler oss til en venn?"
På en skala fra 1 til 10, hvor 10 er best
Kunder med lav score oppfordres først til å gi forbedringsforslag, mens kunder med høy score oppfordres umiddelbart til å vurdere bedriften på Google Reviews.
Nyt dashboard med bedriftens positive utvikling på Google Reviews og kundenes tips til forbedring.
Få tilsendt skjema til utfylling med jevne mellom. Fyll u telefon og fornavn til kundene du vil kontakt. Resten skjer automagisk.
Kontakt kundene dine automatisk noen dager etter fullført handel på netstedet dit. Vi sender deg enkel instruksjonsvideo for hvordan du setter opp i Shopify.
Vi setter gjerne opp en tilpasset løsning for ditt CRM-system, regnskapsystem eller ligende for å kontakt dine kunder automatisk.
Anbefales, imøtekommende, faglig sterk, føler oss ivaretatt.
For deg med få kunder
Mer kunder, mer innsikt
Alle funksjoner og automagisk
Tjenesten passer perfekt for bedrifter som har mellom 30 og 10000 kunder per måned. Tjenesten er særdeles viktig for de bedrifter med fysisk lokasjon, og som står i konkurranse med andre nærliggende bedrifter og hvor kundene ofte vurderer hvem man skal besøke. Eksempler på dette er: Tannleger, restauranter, barer, elektrikere, butikker, hoteller, og masse fler.
Andre typer bedrifter vil også dra stor nytte av anmeldelser på f.eks. Google Reviews. Dette fordi det er et sterkt signal til Google om bedriftens aktivitet og popularitet. Det er også nyttig for de fleste bedrifter å presentere utvalgte kundeutsagn på egen nettside for nye kunder. Disse bør gjerne hentes fra Google da det gir tillit til at utsagnene er ekte.
Blir du med nå kan du sikre deg earlybird-priser listet opp ovenfor på denne siden. I tillegg får du fornøydhetsgaranti.
Kom i gang og se hvilken verdi dette gir din bedrift.
Google, Facebook, Trustpilot med mer... Vår løsning er fleksibel og kan hjelpe deg med å få kundeanmeldelser der hvor du vil. Vi anbefaler å prioritere Google Reviews først da dette er den plattformen hvor anmeldelser blir sett og vurdert oftest. Det er også her du finner høyeste økende popularitet, så for å bygge et solid renome for fremtiden, burde du sikre god snittscore og mange anmeldelser på Google Reviews først. Dersom du allikevel vil ha online anmeldelser et annet sted, så fikser vi det. Tjenesten vil fungere på akkurat samme måte.
Kunder i dag bryr seg veldig mye om anmeldelser fra andre. Hvilke opplevelse hadde andre hos denne bedriften de nå vurderer?
Dersom din bedrift fremstår med flere omtaler og med en bedre snittscore enn andre, vil valget være enkelt. Flere kunder vil henvende seg til din bedrift fremfor konkurrentene.
Trykk på "Kom i gang" nedenfor eller "Velg" i prislisten ovenfor. Fyll ut registreringsskjema på neste side. Kjetil hos Treffsikker AS tar da kontakt med deg.
Det eneste du trenger å velge hvordan vi får overført kontaktinfo. Dette kjempegreit og helautomatisk dersom du har Shopify eller annen løsning som støtter webhook. Har du ikke dette, så har vi også en annen god alternativ løsning.
Kjetil vil forklare alt og hjelper deg godt i gang :)
Godt du spør!
Systemet trenger kun to opplysninger: Fornavn og mobilnummer.
Dette kan systemet få av deg på en følgende måter. Velg det som passer deg best.
Med kontaktinfo på plass vil kunden få tilsendt en SMS. En forsinkelse kan settes i fall kunden ikke har mottatt varen enda pga postgang e.l.
Intet problem, og desto mer grunn for å komme i gang med dette. Jo fler nye gode anmeldelser du får, jo mindre sannsynlighet er det for at tidligere negative anmeldelser blir sett og lest. Din snittscore vil også øke dersom du får flere 5-stjerners anmeldelser. Det er bare bra at den aldri blir 5.0. Det er mer troverdig dersom denne er på 4.x.
Å komme i gang med dette fungerer preventivt mot negative offentlige anmeldelser. Grunnen til det er at dere proaktivt når ut og spør om tilbakemelding. Dette får bedriften deres til å fremstå mer sympatisk og kundeorientert, samtidig som det gir anledning for å kunde å uttrykke eventuell misnøye gjennom å skrive direkte forbedringsforslag! Forbedringsforslag som ofte kan avdekke verdifullt potensial i din bedrifts fremtid. Mange mange fordeler ved dette!
Bedrifter som leverer høy kvalitet og service mottar ikke negative anmeldelser. Fra tid til annen vil de fleste derimot oppleve å få en misfornøyd kunde. Dette er derimot ingen krise da troverdigheten til anmeldelsene øker dersom det er noe variasjon i fornøydhetsgraden, selv om vi ønsker oss en overvekt av fornøyde kunder.
Vår SMS-tjeneste tar kontakt med alle dine kunder innenfor kvoten pakken inneholder. Først tar vi temperaturen på hvor fornøyd vedkommende er på en skala fra 0 til 10. De mindre fornøyde kundene får anledning til å skrive et forbedringsforslag, noe du vil kunne lese på din rapport.
For å være kompatibel med Googles retningslinjer, så spør vi alle om anmeldelse uansett. Vi opplever derimot at svært få av de mindre fornøyde velger å skrive offentlig anmeldelse da de er gitt anledning til å dele hva de er misnøyd med når de skriver forbedringsforslag i trinnet før.
Ved å proaktivt nå ut etter tilbakemelding, vil du også komme i forkjøpet av å negative reviews du ellers ville kunne fått publisert dersom du ikke benyttet denne tjenesten. Når du proaktivt når ut og spør om tilfredshet, fremstår bedriften din samtidig sympatisk og kundeorientert.
Dette er bare bra. Å hjelpe flere bedrifter i gang på en og samme tid er tidsbesparende.
Når det gjelder pris og pakker så vil hvert enkelt utsalgssted betraktet som én bedrift.
Resultater vil du kunne se gjennom individuell rapportering per bedrift. Dersom du representerer en kjede eller franchise kan vi selvfølgelig fikse det slik at du kan få rapportering på aggregert nivå om ønskelig. Spør oss gjerne om og del dine behov. Kontakt oss for et tilbud.
Alt fra mange gode reviews til noe mer besjedent antall per måned. Dette avhenger av mange faktorer, også utenfor vår kontroll og varierer fra bransje til bransje. Vi benytter primært SMS da den har en svært høy leveringsgrad og åpningsrate. Pga tekniske årsaker vil ikke 100% bli levert. Undersøkelser viser at over 94% av utsendte SMS blir åpnet av kunder og antas at det da også bli lest. Vi AB-tester tidspunkt og tekstlig innhold for oppnå at flest mulig responderer på meldingene.
Det som påvirker aller mest er hvor fornøyde kundene dine allerede er. Bedrifter med mer utfordringer får større andel tilbakemelding og forbedringsforslag. Bedrifter som er godt likt får større andel 5-stjerners anbefalinger. Dette varierer, men det er naturlig at hver bedrift får litt av begge.
Det er ingen haker eller forpliktelser ved dette. Denne løsningen er utviklet for å hjelpe din bedrift i å fremstå kundeorientert, samtidig som den samler førstehånds tilbakemelding fra kundene dine. I tillegg vil den gi din bedrift flere gode anmeldelser, noe som vil føre til at flere velger din bedrift i fremtiden. Vi skaper her en vinn-vinn-vinn situasjon.
Utviklet av Treffsikker AS, digitalt markedsføringsbyrå som spesialiserer seg på resultatskapende lokal markedsføring. 12 års kompentanse på digital markedsføring med spisskompetanse på markedsføring via Google.
"Da vi innså hvor mye kunder vektlegger online anmeldelser, og hvor lite bedrifter jobber aktivt med Google Reviews, bestemte vi oss for å skape en effektiv løsning som skaper resultater uten å kreve tid av travle ansatte!"
Kjetil G.
Daglig leder @ Treffsikker AS
Med lidenskap for entreprenørskap og automatisering
Fra kun 499,- per måned
Få tilsendt visittkortene som gjør det enkelt for kundene dine å skrive anbefaling på Google ved hjelp av QR-kode
Les mer