Se hva kundene dine mener, og fremstå som et godt valg for andre
Vi tilbyr kun tjenester vi har erfart at gir verdi.
Se våre topp tre grunner.
Gjennom å samle inn tilbakemeldinger fra kunder kan bedrifter identifisere hva som fungerer og ikke fungerer i kundeservicen sin, og dermed gjøre endringer for å øke kundetilfredsheten.
Bedrifter som aktivt bruker kundemålinger og reviews i sin forretningsstrategi har en fordel i å kunne tilby bedre kundeservice og produkter, og dermed øke sin konkurranseevne.
Reviews bidrar positivt til synligheten på Google ved at man vises høyere i søkeresultatene, samt at det gir potensielle kunder økt tillit og interesse for bedriften.
Vær trygg på at du får gode kompetanse hos oss. Treffsikker AS er av et mindre utvalg byråer i Norge som er blitt verifisert partner av Google. Merket tilsier kompetanse og erfaring med Googles markedsføringstjenester.
Ser du etter noe annet enn opplistet ovenfor.
Ta kontakt. Vi kan sikkert skape det du ønsker deg.
Treffsikker AS tilbyr tjenester for å hjelpe bedrifter med å måle kundetilfredshet og samle inn positive kundereviews. For bedriftsledere som ønsker å komme i gang med arbeidet, tilbyr Treffsikker to enkle og effektive løsninger.
Den første løsningen er en automatisert SMS-tjeneste som sender ut spørsmål om kundetilfredshet og gir kundene mulighet til å legge igjen en anmeldelse på Google.
Den andre løsningen er bruk av visittkort som oppfordrer kundene til å legge igjen et review på Google.
Uansett hvilken løsning bedriftslederen velger, er det enkelt å komme i gang ved å besvare et enkelt skjema. Treffsikker har verktøy og erfaring som gjør det enkelt og smertefritt for bedrifter å samle inn viktige data om kundetilfredshet og omdømme. Med hjelp fra Treffsikker kan bedriftsledere følge med på hva kundene mener om virksomheten, og ta nødvendige tiltak for å forbedre sin posisjon og øke sin synlighet på nettet.
Vi utforsker utfordringene din bedrift står ovenfor og finner solide ideelle løsninger for deg.
Pris og leveranse avtales slik at begge parter føler seg fornøyd med veien fremover.
Vi setter i gang med arbeidet med å få alt på plass i henhold til hva som ble avtalt.
Når alt er i gang følger vi regelmessig med og sørger for at tjenesten fungerer optimalt.
Ved å benytte seg av tjenester som kundemåling og reviews kan bedrifter forvente seg positive resultater på flere områder. Bedre kundetilfredshet og økt salg er to av de mest åpenbare resultatene. Ved å følge opp kundene og tilby dem muligheten til å gi tilbakemeldinger og skrive reviews, viser bedriften at de bryr seg om kundene og tar deres meninger og ønsker på alvor. Dette kan føre til økt lojalitet og tilfredshet, og i verste fall til at en ellers utilfreds kunde kan bli omvendt til å bli en fornøyd kunde.
Videre kan en økning i antall positive reviews også påvirke synligheten til bedriften i søkemotorer som Google. Jo flere positive reviews bedriften har, jo høyere vil den rangere i søkemotoren. Dette kan igjen føre til at flere potensielle kunder oppdager bedriften og vurderer å benytte seg av dens produkter eller tjenester. Kort sagt kan bedrifter som benytter seg av kundemåling og reviews forvente seg å få bedre kundelojalitet, økt salg og bedre synlighet på nett.
Veldig bra! Vi har fått stor hjelp av Treffsikker til å innhente kjøpsvurderinger fra kundene våre. Ryddig og profesjonelt firma som leverer.
Kan virkelig anbefale Treffsikker med Kjetil i spissen! Det som blir lovet, blir levert! Kunnskapsrik og drivende dyktig!
Ingen problem. En markedspakke er designet med et budsjett som gir god effekt til én lokasjon, men har du flere så øker vi bare antall pakker tilsvarende. Da vil alle dine lokasjoner få en god vekst i trafikk og omsetning. Om du ønsker én nettside for flere lokasjoner så fikser vi dette også.
Dette er bare bra. Å hjelpe flere bedrifter i gang på en og samme tid er tidsbesparende.
Når det gjelder pris og pakker så vil hvert enkelt utsalgssted betraktet som én bedrift.
Resultater vil du kunne se gjennom individuell rapportering per bedrift. Dersom du representerer en kjede eller franchise kan vi selvfølgelig fikse det slik at du kan få rapportering på aggregert nivå om ønskelig. Spør oss gjerne om og del dine behov. Kontakt oss for et tilbud.
Kunder i dag bryr seg veldig mye om anmeldelser fra andre. Hvilke opplevelse hadde andre hos denne bedriften de nå vurderer?
Dersom din bedrift fremstår med flere omtaler og med en bedre snittscore enn andre, vil valget være enkelt. Flere kunder vil henvende seg til din bedrift fremfor konkurrentene.
Vi har opprettet en egen side for SMS-tjenesten som måler kundetilfredshet og samler inn gode reviews på Google. Her vil du også ha mulighet for å teste løsningen selv slik at du ser hvordan alt fungerer. Dashboard med spennende innsikt blir først tilgjengelig etter man har kommet i gang.
For visittkortene som samler inn gode reviews på Google har vi også opprettet en egen side med mer informasjon. Her vil du også kunne gjøre bestilling direkte.
Har du ytterligere spørsmål om dette så tar du bare kontakt med oss.
Send oss en melding.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Med erfaring fra